Ofte stillede spørgsmål

Ombooking og afbestilling
Book et ophold
Leisure voucher
  • Hvad er en voucher?

    En voucher er et online betalingsmiddel, som du kan benytte ved en ny booking, hvis dit ophold på en af vores parker ikke kan finde sted, fordi parken er lukket.

    Denne voucher, som branchen er blevet enig om, er introduceret på grund af den ekstraordinære og uforudsete situation, som er en følge af spredningen af coronavirusset. Denne ordning er etableret i samråd med Autoriteit Consument en Markt (svarer til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen) og Økonomiministeriet i Holland.

    Du kan benytte voucheren som et betalingsmiddel til en ny booking senest 1 år efter udstedelsen. Du kan vælge mellem alle de ophold, som på det pågældende tidspunkt tilbydes på vores webside.

    Hvis du ved udløbet af din vouchers gyldighedsperiode ikke har brugt den (helt), så betaler vi det resterende beløb tilbage.

  • Hvad er fordelene ved en voucher?

    - Du kan selv foretage en ny booking online.
    - Du kan foretage bookingen på det tidspunkt, du ønsker, op til et år efter udstedelsen af voucheren.
    - Du kan vælge mellem alle parker.
    - Du kan vælge mellem alle de perioder, der på det tidspunkt er mulige at booke på websiden.

  • Hvor længe er voucheren gyldig?

    Voucher er gyldig i et år efter udstedelsestidspunktet. Det er derfor vigtigt, at du indløser din voucher inden for et år. Dit nye ophold må gerne finde sted i en periode uden for voucher gyldighedsperiode. Du kan vælge mellem de ophold, som på det tidspunkt kan bookes på vores webside.

  • Hvornår modtager jeg en voucher?

    Du modtager en voucher, hvis du har booket et ophold til et tidspunkt, hvor en park er lukket. Du behøver ikke at gøre noget selv, du modtager automatisk en e-mail fra os med voucheren.

  • Jeg har ikke nogen e-mailadresse, hvor jeg kan modtage en voucher. Hvad nu?

    Vi har brug for en e-mailadresse for at kunne sende dig voucher. Vi beder dig derfor om at oprette en e-mailadresse eller om at opgive et familiemedlems e-mailadresse til vores Contact Center.

Generel parkinformation
  • Er parkerne åbne?

    Vi vælger at holde så mange som muligt af vores parker åbne, så du stadig kan nyde et ophold ude i naturen. Vores gæsters og medarbejderes sundhed er det vigtigste. Vi følger regeringens retningslinjerne og retningslinjerne fra de lokale autoriteter i andre lande. Du kan her følge med i alle dine mange muligheder.

    Nogle parker er lukkede. Under overskriften 'Situation per land' på denne side kan du finde flere oplysninger.

  • Er campingpladserne åbne?

    Holland
    Alle campingpladser i Holland åbner igen den 20. maj for campingvogne og autocamper, som er helt selvforsynende. Sanitetsbygningerne på campingpladserne forventes at åbne igen den 1. juli, så vi også kan byde andre gæster velkommen. Vi er glade for lempelserne på corona-retningslinjene og ser frem til at tilbyde vores gæster en ubekymret ferie igen. Vær opmærksom på at regeringen fraråder alle ikke-nødvendige rejser til Holland ind til videre.

    Safari teltene ved Landal Coldenhove forbliver lukket på nuværende tidspunkt.

    Tyskland

    Campingpladserne i Tyskland vil være lukket indtil d. 7. marts.

  • Er parkerne åbne for dagsgæster?

    Som følge af regeringens retningslinjer for corona har vi på vores parker foreløbigt måttet tilpasse vores aktiviteter og faciliteter. Vores gæsters og medarbejderes sundhed er det vigtigste. Dette betyder, at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt for dagsgæster at besøge vores parker.

Situationen i andre lande
Situationen i Holland