Ofte stillede spørgsmål

Leisure voucher
  • Hvad er en voucher?

    En voucher er et online betalingsmiddel, som du kan benytte ved en ny booking, hvis dit ophold på en af vores parker ikke kan finde sted, fordi parken er lukket.

    Denne voucher, som branchen er blevet enig om, er introduceret på grund af den ekstraordinære og uforudsete situation, som er en følge af spredningen af coronavirusset. Denne ordning er etableret i samråd med Autoriteit Consument en Markt (svarer til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen) og Økonomiministeriet i Holland.

    Du kan benytte voucheren som et betalingsmiddel til en ny booking senest 1 år efter udstedelsen. Du kan vælge mellem alle de ophold, som på det pågældende tidspunkt tilbydes på vores webside.

    Hvis du ved udløbet af din vouchers gyldighedsperiode ikke har brugt den (helt), så betaler vi det resterende beløb tilbage.

  • Hvad er fordelene ved en voucher?

    - Du kan selv foretage en ny booking online.
    - Du kan foretage bookingen på det tidspunkt, du ønsker, op til et år efter udstedelsen af voucheren.
    - Du kan vælge mellem alle parker.
    - Du kan vælge mellem alle de perioder, der på det tidspunkt er mulige at booke på websiden.

  • Hvor længe er voucheren gyldig?

    Voucher er gyldig i et år efter udstedelsestidspunktet. Det er derfor vigtigt, at du indløser din voucher inden for et år. Dit nye ophold må gerne finde sted i en periode uden for voucher gyldighedsperiode. Du kan vælge mellem de ophold, som på det tidspunkt kan bookes på vores webside.

  • Hvordan fungerer voucheren?

    Du kan indløse voucheren som et online betalingsmiddel til en ny booking via vores webside. Hvordan du præcist kan bruge voucher, kan du læse om i den e-mail, hvori du modtager voucher.

  • Jeg har endnu ikke modtaget nogen voucher, hvad nu?

    Vi bestræber os på at sende voucher via e-mail 7 dage efter modtagelsen af din afbestillingsmail. Da der er meget travlt, kan dette dog tage en uge længere. På forhånd tak for din forståelse.