Anmod om tilbagebetaling af din voucher

Du har tidligere modtaget en voucher på beløbet af dit planlagte ophold hos os. Dette kunne desværre ikke finde sted på grund af coronavirus. På din voucher er der på nuværende tidspunkt stadig et resterende beløb, som du har krav på. Log ind på din Min Landal-konto, og følg trinene for at anmode om tilbagebetaling, så vi kan overføre beløbet til dig.
Log ind, og anmod nemt om beløbet på din voucher Da vi skal bruge dine bankoplysninger, beder vi dig om at logge ind. Tjek saldoen på din voucher, og anmod om tilbagebetaling af beløbet. Nemt og hurtigt!

Ofte stillede spørgsmål om kuponen

Rekreationskupon
  • Hvor længe er voucheren gyldig?

    Voucher er gyldig i et år efter udstedelsestidspunktet. Det er derfor vigtigt, at du indløser din voucher inden for et år. Dit nye ophold må gerne finde sted i en periode uden for voucher gyldighedsperiode. Du kan vælge mellem de ophold, som på det tidspunkt kan bookes på vores webside.

  • Skal jeg bruge voucher hele beløb på en gang?

    Nej, du kan selv bestemme, hvordan du vil bruge voucher værdi. Når du foretager en ny booking for et lavere beløb end leisure voucher værdi, så bliver det resterende beløb stående på voucher. Vi råder dig derfor til at passe godt på din voucher. Vær dog opmærksom på, at voucher kan indløses til en ny booking i op til højst et år efter udstedelsen.

  • Hvilken værdi har voucher?

    Voucher har en værdi svarende til det allerede betalte beløb af opholdet.