Anmod om tilbagebetaling af din voucher

Du har tidligere modtaget en voucher på beløbet af dit planlagte ophold hos os. Dette kunne desværre ikke finde sted på grund af coronavirus. På din voucher er der på nuværende tidspunkt stadig et resterende beløb, som du har krav på. Log ind på din Min Landal-konto, og følg trinene for at anmode om tilbagebetaling, så vi kan overføre beløbet til dig.
Log ind, og anmod nemt om beløbet på din voucher Da vi skal bruge dine bankoplysninger, beder vi dig om at logge ind. Tjek saldoen på din voucher, og anmod om tilbagebetaling af beløbet. Nemt og hurtigt!

Ofte stillede spørgsmål om kuponen

Rekreationskupon
  • Hvad er en voucher?

    En voucher er et online betalingsmiddel, som du kan benytte ved en ny booking, hvis dit ophold på en af vores parker ikke kan finde sted, fordi parken er lukket.

    Denne voucher, som branchen er blevet enig om, er introduceret på grund af den ekstraordinære og uforudsete situation, som er en følge af spredningen af coronavirusset. Denne ordning er etableret i samråd med Autoriteit Consument en Markt (svarer til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen) og Økonomiministeriet i Holland.

    Du kan benytte voucheren som et betalingsmiddel til en ny booking senest 1 år efter udstedelsen. Du kan vælge mellem alle de ophold, som på det pågældende tidspunkt tilbydes på vores webside.

    Hvis du ved udløbet af din vouchers gyldighedsperiode ikke har brugt den (helt), så betaler vi det resterende beløb tilbage.

  • Hvordan fungerer voucheren?

    Du kan indløse voucheren som et online betalingsmiddel til en ny booking via vores webside. Hvordan du præcist kan bruge voucher, kan du læse om i den e-mail, hvori du modtager voucher.

  • Hvornår modtager jeg en voucher?

    Du modtager en voucher, hvis du har booket et ophold til et tidspunkt, hvor en park er lukket. Du behøver ikke at gøre noget selv, du modtager automatisk en e-mail fra os med voucheren.

  • Hvor længe er voucheren gyldig?

    Voucher er gyldig i et år efter udstedelsestidspunktet. Det er derfor vigtigt, at du indløser din voucher inden for et år. Dit nye ophold må gerne finde sted i en periode uden for voucher gyldighedsperiode. Du kan vælge mellem de ophold, som på det tidspunkt kan bookes på vores webside.

  • Jeg har endnu ikke modtaget nogen voucher, hvad nu?

    Vi bestræber os på at sende voucher via e-mail 7 dage efter modtagelsen af din afbestillingsmail. Da der er meget travlt, kan dette dog tage en uge længere. På forhånd tak for din forståelse.