Ofte stillede spørgsmål

Opret konto
  • Der er tekniske forstyrrelser i Min Landal. Hvad nu?

    I tilfælde af tekniske forstyrrelser, tilrådes det at prøve at logge ind på din konto igen senere på dagen eller dagen efter. I mellemtiden gør vi alt, hvad vi kan for at løse problemet så hurtigt som muligt.

  • Jeg har ikke modtaget nogen verifikationsmail til at bekræfte min konto, hvad nu?

    Det kan vare nogle minutter, før du modtager mailen. Kig i din mailboks igen efter et par minutter, og kig også efter i din mappe med spam. 
    Har du stadig ikke fundet nogen mail? Prøv så at oprette din konto igen, og kig godt efter, at der ikke er nogen stavefejl i din e-mailadresse. Hvis du har prøvet alt, og det alligevel ikke lykkes, så kontakt os. 

     

  • Hvordan kan jeg oprette en ny konto?

    Du kan nemt oprette en konto på hjemmesiden. Gå til 'login' og tryk så på 'Ny Konto'. Udfyld dine detaljer og klik på 'Registrer'. Du vil modtage en e-mail for at modtage en e-mail der bekræfter din konto.

  • Jeg har mistet min bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?

    Venligst ring til Contact Centeret .

  • Hvordan kan jeg tilføje en booking til min konto

    I booking bekræftelsen som du modtager af os efter du har booket.vil du finde et link til 'Mine bookinger'. Her skal du vælge 'Rediger min booking' på min konto. Her kan du tilføje din booking til din konto*.

    *Bemærk, du kan kun tilføje en booking hvis du hvis denne er den samme som den e-mail adresse du har brugt på din konto.

  • Jeg vil slette min konto. Hvordan kan jeg gøre det?

    Du kan desværre ikke slette din konto selv i øjeblikket. Vi kan slette dine kontodetaljer for dig. Ring til Contact Centeret på +45 70 23 20 30* 

    *Bemærk: Når du forspørger på at få slettet dine personlige detaljer, vil du ikke modtage en bekræftelse.