Ofte stillede spørgsmål

corona-ski-areas
  • Hvor skal man bære mundbind?

    I østrig
    I offentlig transport, i svævebaner, skidepoter, toiletfaciliteter, butikker og overalt, hvor minimumsafstanden på en meter ikke kan opretholdes. 

    I Tyskland
    I alle offentlige faciliteter og overalt, hvor en minimumsafstand på 1,5 meter ikke kan opretholdes.

    I Schweiz
    I offentlig transport, herunder gælder også bjergbaner, og i alle fly.I Tjekkiet: I offentlig transport og alle indendørs områder dog ikke lejligheder og boliger.

     

  • Skal der bæres mundbind på skipisten?

    Man er ikke forpligtet til at bruge mundbind på skipisten.

  • Bliver svævebaner og skilifte desinficeret?

    Alle transportmidler i Østrig og Schweiz desinficeres regelmæssigt.
    Vi har i øjeblikket ingen oplysninger om rengøring i Tyskland og Tjekkiet. Vi informerer dig her, så snart der er oplysninger

     

Flere spørgsmål og svar
corona-facilities-de-parks
  • Fun & Entertainment

    Vores Fun & Entertainment-team byder som sædvanligt på et varieret aktivitetsprogram for store og små. Du kan melde dig til disse aktiviteter ved F&E-Pick-up Point eller i receptionen. Hvis du hellere vil lave krea-aktiviteter og spille spil i ferieboligen, kan der lejes materialer til dette samt købes krea- og byggepakker. De store indendørs legelande åbner igen med yderligere foranstaltninger og der skal bookes tid. Bollo Club er åben, men desværre kan Bollo ikke byde børnene velkomne eller lege med dem i øjeblikket. I Landal GreenParks-appen finder du en uge inden afrejse en aktuel oversigt med start- og åbningstider.

  • Vores swimmingpool

    En tur i swimmingpoolen? Vær tålmodig lidt endnu - vores indendørs swimmingpool i ferieparken åbner igen for d. 26. juni 2021.

  • Indendørs faciliteter

    De indendørs faciliteter på parken er åbne i overensstemmelse med Corona-retningslinjerne og du kan bruge dem uden tidsbestilling. I Landal GreenParks-appen finder du en aktuel oversigt over åbningstiderne en uge før ankomst.

Flere spørgsmål og svar
corona-facilities-dk-parks
  • Bademuligheder

    Vi arbejder på højtryk for at følge retningslinjerne til at give jer en tryg oplevelse og give alle mulighed for en tur i vandet. Der vil ikke være badedyr mm. til rådighed og der kan være tidsbestilling. I vil få mere information på parken.

  • Indkøbsmuligheder

    Minimarkedet vil kun være åbent mandag-fredag indtil 4. december.

  • Faciliteter

    Alle faciliteter på parken, er lukket til og med d. 3. dec. 2020. Myndighederne opfordrer kraftigt alle med bopæl uden for den pågældende kommune til, ikke at indrejse i kommunen. Du kan læse mere om myndighedernes restriktioner her.

Flere spørgsmål og svar
Coronavirus Flere spørgsmål og svar
Ferieparker og camping Flere spørgsmål og svar
Annullere eller ændre
  • Jeg vil gerne ændre mine rejsedatoer. Kan jeg det?

    Hvis din ankomstdato (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du stadig ændre dine rejsedatoer. Du kan kontakte vores Kontaktcenter via: +45 78 75 22 15. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

    For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ændre rejsedatoer.

     

  • Jeg vil gerne annullere min reservation. Hvordan gør jeg det?

    Dette kan let gøres via din MijnLandal-konto. Log ind og klik på den reservation, du vil annullere, resten er selvforklarende. Afhængigt af ankomstdatoen og tidspunktet for reservationen opkræver vi muligvis et gebyr for aflysninger. Omkostningerne ved aflysning er 30% af den samlede rejsesum op til 30 dage før ankomst. Er ankomstdatoen inden for de næste 30 dage? Derefter betaler du 100% af den samlede rejsesum. Har du booket dit ophold for 14 dage eller mindre siden, og din ankomst er ikke inden for 30 dage? Så betaler du ikke afbestillingsomkostninger.

    Bemærk: ved at annullere beder du ikke om et rekreativt kupon. Hvis du har reserveret et ophold på et tidspunkt, hvor en park er lukket, modtager du et rekreativt kupon. Du behøver ikke selv at gøre noget, du modtager automatisk en e-mail fra os med rekreativkuponen.

  • Hvor meget af beløbet får jeg tilbage, hvis jeg afbestiller nu?

    Hvis ankomstdatoen ikke ligger inden for 30 dage, når du foretager afbestillingen, så er du berettiget til en (delvis) tilbagebetaling. Baseret på hvor mange dage det er siden, du har booket, bliver det derefter fastlagt, hvor meget af beløbet du får tilbage:
    - Afbestiller du inden for 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 100 % af beløbet tilbage.
    - Afbestiller du senere end 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 70 % af beløbet tilbage.

    Hvis du foretager en afbestilling af en reservation med en ankomstdato inden for 30 dage, er du desværre ikke berettiget til at få penge tilbage. Du skal så betale 100 % af prisen. 

    Tidsbegrænset tilbud
    For vores parker i Tyskland*, Østrig, Tjekkiet, Schweiz, Danmark og Ungarn gælder der midlertidigt særlige betingelser. Hvis du foretager en reservation til en park i rejseperioden fra den 1. juli til den 31. august 2021, kan du afbestille indtil 28 dage før ankomst, og du vil få 100 % af dine penge tilbage. 
    *Med undtagelse af feriepark Marissa, her gælder Novasols bookingbetingelser.

    Dette gælder for:
    • En lukket park
    • Grænselukning
    • Negativt rejseråd
    • Krav om isolation ved ankomst/hjemkomst fra ferie, i kombination med negativt rejseråd
    • Ovenstående er kommunikeret officielt via den officielle webside fra myndighederne i destinationslandet eller hjemlandet
    • Minimumsleje er 139 €

     

     

Flere spørgsmål og svar
Reservation og betaling
  • I hvilke tilfælde kan jeg kun reservere min indkvartering via telefon?

    Hvis du ønsker at reservere med ankomst samme dag, kan du kun reservere din indkvartering via telefon. Vi vil da kontakte parken for at sikre, at din valgte indkvartering er klar i tide. Når der kun er én af din indkvarteringstype tilbage, kan du muligvis også kun reservere via telefon. Vi fortæller dig gerne mere om, hvor din indkvartering ligger, så du ved præcis, hvad du kan forvente, når du ankommer til parken.

  • Hvor mange ferieboliger kan jeg bestille?

    Du kan maksimalt booke 1 ferieboliger via hjemmesiden. Du kan også booke telefonisk gennem Contact Center, for at booke flere bungalower. Der kan du reservere op til 9 bungalower på samme tid via vores Contact center på tlf. + 45 70 23 20 30. For at booke mere end 9 ferieboliger bedes du kontakte Business Line på tlf. +45 70 23 20 30.

  • Jeg har ikke modtaget en bekræftelse endnu. Hvad skal jeg gøre?

    Når Landal GreenParks behandler din booking, sender Landal GreenParks dig en booking bekræftelse og en faktura via e-mail, inden for 3 dage efter bookingen er foretaget. Du bør tjekke denne bekræftelse for fejl, så snart du modtager den. Giv venligst Landal GreenParks besked med det samme i tilfælde af fejl.

    Hvis du ikke har modtaget din booking bekræftelse og faktura inden for 3 dage efter din bestilling, bør du først tjekke din 'spam-indbakke'. Hvis du ikke kan finde booking bekræftelsen der, skal du straks kontakte vores Contact center. Hvis du ikke gør det, vil du ikke være berettiget til din booking. Kontroller altid med vores Contact centerpersonale, at din e-mail-adresse er korrekt. Ring til vores Contact center på + 45 70 23 20 30

Flere spørgsmål og svar
Ankomst og afrejse
  • Kan jeg reservere (ekstra) børnemøbler, når jeg booker?

    Selvfølgelig kan du reservere (ekstra) børnemøbler. Oplys ved bestilling:
    • Første barneseng er gratis, men med obligatorisk linned til dkr. 56,- pr. person
    • Ekstra barneseng inkl. sengelinned dkr. 101,-
    • Første barnestol er gratis
    • Ekstra barnestol dkr. 41,-

  • Hvad er ankomsttid og afrejsetid hos Landal GreenParks?

    Længden på dine ophold hos Landal GreenParks kan være af følgende varigheder:
    På de danske ferieparker vælger du selv ankomst og afrejse dag, ankomst er fra kl. 15 og afrejse senest kl. 10.
    På andre ferieparker er opholdets længde

    Ophold Længde
    Weekendophold Weekender starter fredag kl. 15:00* og slutter mandag kl. 10:00 (3 nætter).
    Ophold midt på ugen Et ophold midt på ugen starter mandag kl. 15:00* og slutter fredag kl. 10:00 (4 nætter).
    Ugeophold En uge er fra fredag** kl. 15:00* til fredag kl. 10:00 eller fra mandag kl. 15:00* til mandag kl. 10:00 (7 nætter).
    Ophold på 1,5 uge Dette ophold er fra fredag kl. 15:00* til mandag kl. 10:00 (10 nætter) eller fra mandag** kl. 15:00* til fredag kl. 10:00 (11 nætter).
    Ophold på 2 uger Dette ophold er fra fredag kl. 15:00* til fredag kl. 10:00 (14 nætter) eller fra mandag kl. 15:00* til mandag kl. 10:00 (14 nætter).

    På nogle udenlandske parker er check ud kl. 10.30.

    Du kan bruge ferieparkens faciliteter, fx swimmingpoolen, på dagen for din ankomst. Du kan ligeledes bruge dem på dagen for din afrejse.

    *På få parker (f.eks. Hollandske, tyske og belgiske parker), er ferieboligerne først klar til check-in fra kl. 16:00
    ** På ferieparkerne i Østrig og Schweiz varer en uge i højsæson fra lørdag kl. 15:00 til lørdag kl. 10:30
     

  • Hvilke dokumenter skal jeg bruge til at tjekke ind i parken?

    Du vil modtage din booking bekræftelse og faktura via e-mail, senest 24 timer efter du har foretaget din booking.Ved ankomst kan du blive bedt om at fremvise din bekræftelse. Du kan også vise din reservationsbekræftelse på din mobiltelefon. Du kan inden ankomst oplyse os digitalt om dine medrejsende i din Min Landal-konto.

Flere spørgsmål og svar
Min Landal Konto
  • Hvor kan jeg se en status på min betaling?

    Fra din booking bekræftelse, kan du se sine booking informationer online. Du kan finde den nuværende status over din betaling(er) under 'betalings information'

  • Der er tekniske forstyrrelser i Min Landal. Hvad nu?

    I tilfælde af tekniske forstyrrelser, tilrådes det at prøve at logge ind på din konto igen senere på dagen eller dagen efter. I mellemtiden gør vi alt, hvad vi kan for at løse problemet så hurtigt som muligt.

  • Jeg har ikke modtaget nogen verifikationsmail til at bekræfte min konto, hvad nu?

    Det kan vare nogle minutter, før du modtager mailen. Kig i din mailboks igen efter et par minutter, og kig også efter i din mappe med spam. 
    Har du stadig ikke fundet nogen mail? Prøv så at oprette din konto igen, og kig godt efter, at der ikke er nogen stavefejl i din e-mailadresse. Hvis du har prøvet alt, og det alligevel ikke lykkes, så kontakt os. 

     

Flere spørgsmål og svar
Gem dine favoritter Gem dine favorit parker og ferieboliger på din Landal konto og se dem på alle dine enheder!
Landal App

Download Landal GreenParks-appen

Med appen har du aktuelle og nyttige oplysninger vedrørende dit ophold, hurtigt og nemt ved hånden. Appen indeholder parkoversigt, aktivitetsoversigt og gode tips til hvad man kan foretage sig i området.

Download Landal app via Apple app store Download Landal app via google app store

Kontaktcenter

For mere information og bestilling, kan du kontakte kontaktcenter:


Telefon: +45 70 23 20 30

Åben alle dage 8:00-20:00

E-mail: info@landal.dk
Vi besvarer din e-mail inden for 24 timer

Feriepark kontakt informationer

Adressen og kørselsvejledninger for hver feriepark er vist under 'Praktiske informationer'.

Alle ferieparker

Presse

I Landal GreenParks presserum kan man læse de seneste pressemeddelelser.

CVR Landal Formidling ApS:

28842392

Kontorer

Varde office

Gl. Kjærvej 15

6800 Varde, Danmark

Information og booking

For mere information og booking kontakt:

+45 7023 2030

Trier kontor

Max-Planck-Straße 12

DE - 54296 Trier

Tyskland

+49-(0)1806 700 730

Leidschendam Hovedkontor

Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
Holland
+31-(0)70-300 35 35 (ikke til køb, salg, informationer eller reservationer)

Postadresse
PO Box 95991
2509 CZ Den Haag
Holland


Zwolle kontor

Hanzelaan 320-328

8017 JP Zwolle

Holland

+31-(0)88-205 96 00 (generelet number)

+31-(0)88-205 97 00 (for ejere og managers)


Adresse:

PO Box 40224

8004 DE Zwolle

Holland