Jeg har et spørgsmål om:

Om boligen

Hvor kan jeg finde husnummeret på min reserverede bolig?
Ved ankomsten til feriestedet vil husnummeret blive oplyst. Vil du gerne kende husnummeret inden da? Det kan du sagtens! Det foreløbige husnummer for din bolig kan findes i appen og på din konto fra 1 uge før ankomst.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor kan jeg finde information om indretningen af ferieboligen?
Den nemmeste måde at finde detaljer om faciliteten er via din konto. Klik på bookingen, øverst på siden finder du knappen 'Min bolig'. Eller kig i Hof van Saksen-appen, her finder du din bolig under 'Bookingoplysninger' og derefter 'Min bolig'.
Var dette svar hjælpsomt?
Er der opvaskemiddel, toiletpapir og kaffe i ferieboligen?
Når du ankommer til boligen, er der som standard et sæt håndklæder og viskestykker, toiletpapir og en servicepakke. Den indeholder en lille flaske opvaskemiddel, svamp, affaldspose, karklud og opvasketabletter. Har brug for andet kan du købe ind på Noordermarkt. Indkvarteringen inkluderer også en kaffe- og tepakke (Nespresso-kopper, teposer, mælk og sukker).
Var dette svar hjælpsomt?
Er der håndklæder til rådighed i boligen?
Du behøver ikke at medbringe håndklæder, der er 2 håndklæder pr. person, der venter på dig i boligen. Vil du gerne bestille ekstra håndklæder? Det kan du gøre under 'ekstra' på din konto. Denne pakke består af 2 store luksushåndklæder (140x70cm).
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor mange personer kan jeg bo sammen med?
Beskrivelsen af boligen angiver, hvor mange personer den kan rumme. Dette antal svarer til det antal senge, der er til rådighed. På grund af sikkerhedsbestemmelser er det ikke muligt at bo med flere personer. Ingen ekstra senge/camper senge/luftmadrasser kan placeres i boligen. Et barn under 3 år accepteres dog som en ekstra person (medmindre andet er angivet). Barnet kan så sove i en barneseng. Kun ét barn er tilladt i en barneseng pr. bolig (medmindre andet er angivet).
Var dette svar hjælpsomt?
Er der sengelinned til rådighed i boligen?
Ja, der er sengelinned i boligen, og sengene er redt til dig ved ankomsten. Se, det er en rigtig ferie!
Var dette svar hjælpsomt?
Hvad menes der med sengelinned til børn?
Hvis du har angivet, at du ønsker at bruge en barneseng, sørger vi for sengetøj til barnesengen. For eksempel sørger vi for, at madrassen i børnesengen er dækket rent med et underlaken, som sidder helt under madrassen. Pakken indeholder også et børnetæppe (tæppe inkl. fastgjort lagen), som du kan bruge. Du kan selvfølgelig også medbringe dit eget tæppe eller sovepose til babyen. Børnesengelinned er dog obligatorisk, så der er altid et lagen til stede af hygiejnemæssige årsager. Bemærk venligst, at der også er et gebyr for børnenes sengelinned.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvad menes der egentlig med en barneseng?
En barneseng er en seng, der måler 1,20 x 0,60 m og er egnet til småbørn (egnet til børn op til 3 år). Det kan være en campingseng eller en tremmeseng i træ. Du kan se, hvilken slags børneseng der er tilgængelig pr. indkvartering. Børn på 3 år og derover sover i en enkeltseng. Når du booker, bedes du angive, om du ønsker at bruge en børneseng, så sørger vi for sengetøj til børnene. Bemærk venligst, at der også er et gebyr for børnesengelinned. 

Bemærk venligst, at Newborn (4CEN) og 4-sengs babyseng (4CK) har en træseng som standard.
Var dette svar hjælpsomt?

Arrangere på forhånd

Hvad skal jeg tænke på, før jeg besøger feriestedet?
Start med at downloade Hof van Saksen-appen. Her kan du nemt afvikle en udestående betaling, udfylde din rejsegruppe og indtaste dine ankomst- og afrejsetider. Det er nemt at tjekke ind hjemmefra og blive inspireret. 2 uger før din ankomst til resortet kan du se aktivitetsprogrammet, reservere bord i en af vores restauranter eller booke en behandling i Spa & Wellness.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg forudbestille mine varer?
Hvis du har booket, kan du bestille dagligvarer op til 2 dage før din ankomst. Du kan nemt bestille dem via Hof van Saksen-appen. Bestillingsknappen er klar til dig på appens startskærm, det er nemt!
 
Var dette svar hjælpsomt?
Hvilke pakker kan jeg bestille?
Naturligvis ønsker du, at din ferie skal være helt afslappende. For at bidrage til dette tilbyder vi forskellige sjove og praktiske pakker. Du kan gøre dit ophold endnu mere lækkert ved at bestille en morgenmadsbuffet eller Home and Away-pakken. Eller gøre det rigtig hyggeligt med festpakken. Du kan også nemt bestille ekstra håndklæder. Besøg vores pakkeside for mere information og priser.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan specificerer jeg, hvilke senge jeg vil have redt?
Har du bestilt ekstra opredning? Så angiv her, hvor mange senge du ønsker at få redt. Som standard er dobbeltsengen redt, og afhængigt af antallet af personer, du kommer med, bliver de andre senge også redt. Har du andre præferencer? Tjek indretningen af indkvarteringen på parkens side. Brug linket nedenfor til at angive, om du foretrækker, at sengene skal være opredte. Brug kommentarfeltet.
Angiv sengene Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan giver jeg besked om, hvilken dag jeg vil gourmetere?
Har du booket en gourmetpakke til dit ophold? Så lad os venligst vide via linket nedenfor, hvornår du gerne vil gøre brug af den. Vi vil gerne høre fra dig senest kl. 12.00 en dag i forvejen.
Send dato Var dette svar hjælpsomt?

Ankomst til resort

Jeg kan ikke nå frem til receptionen inden lukketid. Hvad skal jeg så gøre?
Det skal du ikke bekymre dig om. Receptionen er åben hver dag indtil kl. 21. Forventer du at ankomme senere? Det er ikke noget problem. Du vil modtage dine nøgler før dit ophold, så du kan køre direkte til din bolig. I tilfælde af problemer kan du altid henvende dig til vagten, som er på stedet 24/7.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg kan ikke nå frem til receptionen inden lukketid. Hvad skal jeg så gøre?
Den bookede indkvartering vil være klar til dig fra kl. 16.00. Børnezooerne (4CK, 4CEK, 6CK, 6CEK, 8CK og 10CEK) og Newborn (4CEN) vil være klar til jer kl. 15.00. Du kan ikke tjekke ind tidligere end de angivne tidspunkter, da vi har travlt med at sørge for, at din bolig er ren og frisk inden da! Du er mere end velkommen til at bruge vores faciliteter fra kl. 12.00 og frem og hente dit dagskort i receptionen. Eller gå på opdagelse i omgivelserne!

Du vil modtage nøglekortene mindst 3 dage før ankomst på den adresse, du har reserveret. Har du ikke modtaget nøglekortene? Du kan hente dem fra kl. 12.00 i receptionen.
Var dette svar hjælpsomt?
Skal jeg betale et depositum ved ankomsten?
Vi kan bede om et depositum på op til 500 euro. I de fleste tilfælde vil vi informere dig om dette før dit ophold. Du er ikke blevet informeret om dette, men vil gerne vide det på forhånd? Kontakt venligst vores reception.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvilke dokumenter skal jeg bruge til at tjekke ind i parken?
Du kan tjekke ind, mens du stadig er hjemme. Det kan du gøre via din konto eller i Hof van Saksen-appen. Her gennemgår du alle trin. Betal det resterende beløb, udfyld din rejsegruppe og indtast dit ankomsttidspunkt. Det er praktisk! Så kan du køre direkte til din bolig, når du ankommer til feriestedet kl. 16.00.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Må jeg tjekke ind på parken, selvom jeg ikke er hovedbooker?
Check-in sker faktisk allerede derhjemme. Hvis en anden end hovedbookeren ankommer til overnatningsstedet først og har en nøgle, er det selvfølgelig ikke et problem.
Skift inchecker Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.