Jeg har et spørgsmål om:

Log ind

Jeg kan ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?
Tjek igen de data, du har indtastet, er der ingen stavefejl? Du kan også logge ind med en kode eller et log-in-link i stedet for en adgangskode. Du kan nemt anmode om disse via siden Min booking

Har du glemt din adgangskode? Anmod om en ny adgangskode nedenfor. Det kan tage op til 1 minut, før du modtager e-mailen. Tjek din spam-boks for at være sikker.  

Godt at vide: Dine login-oplysninger til Landal-appen og hjemmesiden er de samme.
 
Var dette svar hjælpsomt?

Opret konto

Hvordan kan jeg oprette en ny konto? Var dette svar hjælpsomt? Hvordan kan jeg tilføje et ophold til min konto eller Landal-app?
  • Log ind på din konto via hjemmesiden eller Hof van Saksen-appen.
  • Klik på 'Tilføj' under Tilføj din oprettede booking.
  • Indtast bookingnummeret på din booking. Du finder dit bookingnummer i den bekræftelse, du har modtaget via e-mail.
  • Når din booking er knyttet til din konto, vil den blive vist i både appen og på hjemmesiden.

At du kun kan knytte et bookingnummer til den e-mailadresse, der blev brugt til at foretage bookingen. Så det er kun hovedbookeren, der kan tilføje opholdet til sin konto. 

Bemærk, at hvis du har foretaget en booking i en park i Storbritannien, er det (endnu) ikke muligt at linke din booking i appen. Du kan dog se parkens faciliteter og aktiviteter.

Når du har tilføjet et ophold, kan du finde dit bookede ophold under 'mine bookinger'. Er du allerede logget ind, når du booker? Så tilføjer vi automatisk din booking.
 
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.