Hvornår og hvordan modtager jeg min bookingbekræftelse?
Du vil modtage en bookingbekræftelse fra os på e-mail inden for en time. Tjek din spam mail for at være sikker. Har du ikke modtaget bekræftelsen, eller har du mistet den? Så kontakt vores kontaktcenter. Så sender vi den til dig igen.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har mistet min bookingbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Du vil modtage en bekræftelsesmail fra os inden for en time efter din booking. Har du ikke modtaget den, eller har du mistet den? Sørg for, at den ikke ligger i din spam mail-mappe.

Er det ikke tilfældet?
Udfyld dine oplysninger via linket nedenfor, så sender vi bekræftelsen på e-mail igen. Du kan også se din booking direkte online på din konto.
Anmod om en ny bekræftelse Var dette svar hjælpsomt?
Hvor kan jeg finde fakturaen for min booking?
Du finder fakturaen i den bookingbekræftelse, du har modtaget fra os via e-mail.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.