Ofte stillede spørgsmål

Ændringer
  • Jeg vil gerne ændre mine rejsedatoer. Kan jeg det?

    Hvis din ankomstdato (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du stadig ændre dine rejsedatoer. Du kan kontakte vores Kontaktcenter via: +45 78 75 22 15. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

    For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ændre rejsedatoer.

     

  • Mine personlige detaljer på bookingen er forkerte. Hvordan kan jeg ændre dem?

    Hvis de personlige detaljer i din booking er forkerte, bedes du kontakte vores kontaktcenter på tlf. + 45 70 23 20 30 eller pr. mail

  • Jeg vil gerne ombooke til en anden park. Kan jeg det?

    Hvis ankomstdatoen (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du godt ombooke dit ophold til en anden park. Du kan kontakte vores Contact Center. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

    For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ombooke opholdet til en anden park.

  • Jeg vil gerne tilføje eller fjerne en medrejsende. Hvordan gør man det?

    Det kan du nemt selv gøre i MinLandal-kontoen. Gå hen til informationen om din reservation, her kan du finde oplysningerne om dine medrejsende under ‘medrejsende’. Her kan du foretage ændringer om dine medrejsende: Du kan selv tilføje eller fjerne en medrejsende. Det drejer sig om medrejsende, som er med i det samme antal dage som dig. Så ikke familie/venner, som kommer for en enkelt nat.  Ud fra disse oplysninger beregner vi på ny den samlede pris på dit ophold. Du modtager også dette ændrede tilbud fra os pr. e-mail. Har du tilføjet en medrejsende? Så kan du under ‘Betalingsoplysninger’ betale det ekstra beløb, der er tilføjet. Eller drejer det sig om en person, der ikke længere tager med, og som du allerede har betalt for? Så får du denne del af beløbet tilbage ved ankomsten på parken. 

    Tip: Udfyld også oplysninger om de personer, som er med dig på parken, så du hurtigere kan tjekke ind og nyde dit ophold.

     

  • Hvordan kan jeg ændre min reservation og/eller bestille tilkøbspakker?

    Du kan bestille tilkøb og/eller tilkøbspakker online, via Min Landal. Her kan du også selv tilføje eller fjerne medrejsende. Vil du ændre datoen, ferieboligen eller parken? Kontakt vores kontaktcenter pr. telefon via +45 78 73 60 59 (almindelige samtaleudgifter). Vi hjælper dig gerne med at finde ud af, hvad der er muligt.

Annullering
  • Jeg vil gerne annullere min reservation. Hvordan gør jeg det?

    Dette kan let gøres via din MijnLandal-konto. Log ind og klik på den reservation, du vil annullere, resten er selvforklarende. Afhængigt af ankomstdatoen og tidspunktet for reservationen opkræver vi muligvis et gebyr for aflysninger. Omkostningerne ved aflysning er 30% af den samlede rejsesum op til 30 dage før ankomst. Er ankomstdatoen inden for de næste 30 dage? Derefter betaler du 100% af den samlede rejsesum. Har du booket dit ophold for 14 dage eller mindre siden, og din ankomst er ikke inden for 30 dage? Så betaler du ikke afbestillingsomkostninger.

    Bemærk: ved at annullere beder du ikke om et rekreativt kupon. Hvis du har reserveret et ophold på et tidspunkt, hvor en park er lukket, modtager du et rekreativt kupon. Du behøver ikke selv at gøre noget, du modtager automatisk en e-mail fra os med rekreativkuponen.

  • Hvor meget af beløbet får jeg tilbage, hvis jeg afbestiller nu?

    Hvis ankomstdatoen ikke ligger inden for 30 dage, når du foretager afbestillingen, så er du berettiget til en (delvis) tilbagebetaling. Baseret på hvor mange dage det er siden, du har booket, bliver det derefter fastlagt, hvor meget af beløbet du får tilbage:
    - Afbestiller du inden for 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 100 % af beløbet tilbage.
    - Afbestiller du senere end 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 70 % af beløbet tilbage.

    Hvis du foretager en afbestilling af en reservation med en ankomstdato inden for 30 dage, er du desværre ikke berettiget til at få penge tilbage. Du skal så betale 100 % af prisen. 

    Tidsbegrænset tilbud
    For vores parker i Tyskland*, Østrig, Tjekkiet, Schweiz, Danmark og Ungarn gælder der midlertidigt særlige betingelser. Hvis du foretager en reservation til en park i rejseperioden fra den 1. juli til den 31. august 2021, kan du afbestille indtil 28 dage før ankomst, og du vil få 100 % af dine penge tilbage. 
    *Med undtagelse af feriepark Marissa, her gælder Novasols bookingbetingelser.

    Dette gælder for:
    • En lukket park
    • Grænselukning
    • Negativt rejseråd
    • Krav om isolation ved ankomst/hjemkomst fra ferie, i kombination med negativt rejseråd
    • Ovenstående er kommunikeret officielt via den officielle webside fra myndighederne i destinationslandet eller hjemlandet
    • Minimumsleje er 139 €

     

     

  • Hvad sker der, hvis jeg foretager en afbestilling for en reservation med en ankomstdato inden for 30 dage?

    Så er du desværre ikke berettiget til tilbagebetaling. Du skal så betale 100 % af prisen. Er du i tvivl om, på hvilken dato du har planlagt dit ophold? Indtil 28 dage før ankomst kan du ændre dette, gør dette i tid, så du kan ombooke. Dette kan du gøre indtil 28 dage før ankomst. Du kan kontakte vores Kontaktcenter herom.

    Tidsbegrænset tilbud
    For vores parker i Tyskland*, Østrig, Tjekkiet, Schweiz og Ungarn gælder der midlertidigt særlige betingelser. Hvis du foretager en reservation til en park i rejseperioden fra den 1. juli til den 31. august 2021, kan du afbestille indtil 28 dage før ankomst, og du vil få 100 % af dine penge tilbage. 
    *Med undtagelse af feriepark Marissa, her gælder Novasols bookingbetingelser.

    Dette gælder for:
    • En lukket park
    • Grænselukning
    • Negativt rejseråd
    • Krav om isolation ved ankomst/hjemkomst fra ferie, i kombination med negativt rejseråd
    • Ovenstående er kommunikeret officielt via den officielle webside fra myndighederne i destinationslandet eller hjemlandet
    • Minimumsleje er 139 €

     

  • Da jeg foretog reservationen lå ankomstdatoen allerede inden for 28 dage. Kan jeg ændre mine rejsedatoer eller afbestille min reservation og få (en del af) beløbet tilbage?

    Nej, det er så desværre ikke muligt at ændre din booking. Du kan godt afbestille den, men du skal så betale 100 % af den samlede pris.

  • Jeg vil gerne afbestille min reservation. Hvordan gør jeg det?

    Det kan du nemt gøre via MinLandal-konto. Log ind, og klik på den reservation, som du vil afbestille, og så kommer resten af sig selv. Ved afbestillinger kan vi opkræve omkostninger afhængigt af ankomstdatoen og reserveringstidspunktet. Afbestillingsomkostningerne udgør indtil 28 dage før ankomst 30 % af den samlede pris. Ligger ankomstdatoen inden for de næste 28 dage? Så skal du betale 100 % af den samlede pris. Har du booket dit ophold inden for de seneste 14 dage, og er din ankomst ikke inden for 28 dage? Så betaler du ingen afbestillingsomkostninger.

    Bemærk: Ved at foretage en afbestilling beder du ikke om nogen voucher. Hvis du har booket et ophold på et tidspunkt, hvor en park er lukket, så modtager du en voucher. Det behøver du ikke at gøre noget for, du vil automatisk modtage en e-mail fra os med en voucher.